неделя, юли 29, 2012

TIMES OF GRACE - Live In Love

Поредната много добра сплав между идеите на Адам Дуткевиц и Джеси Лийч. Признавам, че реализирането на тоя клип ми убягна, въпреки че въртях албума в началото на годината достатъчно често, за да ме намразят комшиите. За съжаление не мога да кажа много добри думи за видеото, което ми напомня на странен микс на Никълбек с Бойс Ту Мен, но парчето си е достатъчно силно, така че ще пренебрегна тоя момент. Да не говорим, че Адам Ди тук прилича поразително на нормален човек, а не на кретена, познат от живите изпълнения на групите си.

Живейте в любов

В живота си съм виждал всякакви опити с омраза да се унищожи човечеството.
Разбийте системата, променете мисленето, няма място за компромиси!
Не определяйте добротата и състраданието като слабост.
Но ще струва много сили да бъдете безкористни и да живеете в любов.

Вярвам ви, че ще живеете в безкористност и ще живеете в любов.

През всичките си дни, живейте в любов.
През всичката болка, вярвайте в любовта.

Аз се промених, но мисля, че вие не сте, но само ако този свят можеше...
Помислете за живота си, заживейте праведно.

Вярвам ви, че ще живеете в безкористност и ще живеете в любов.

През всичките си дни, живейте в любов.
През всичката болка, вярвайте в любовта.

Думите, които изричаме, и тези, които премълчаваме,
Ви дават сили да разберете какво може да се каже.
През всичките си дни, вярвайте в любовта.

Не виждате ли, ние сме готови.
Братя и сестри, ние сме еднакви.

Моля се това да не е напразно,
Всичко, което знаете за нея и което таите в себе си.
Какво ли бихте почувствали отвътре? Живейте в любов.
Всичко, което знаете за нея и което таите в себе си.
Какво ли бихте почувствали отвътре? Живейте в любов.

Няма коментари: